Huomenna kotiini tulee käymään eräs bangladeshilainen poika. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Isä ei kai oikein tiedä siitä vielä. On niin monia asioita joista hän ei ole tietoinen.. Esimerkiksi viime viikolla hän yhtäkkiä kysyi äidiltä että "eikös tyttärellämme ole asuntoa?", kun olen jo asunut kotona toukukuusta lähtien. Olenhan ollut poissakin välillä, mutten ole minnekään koskaan muuttanut. Toisaalta veljeni kysyi samaa kysymystä että "missä asut?", kun olin menossa kaupunkiin perjantai-iltana. Nyt kun ei ole enää poikaystävää olen kuitenkin ollut melkein joka yö kotona, jos ei ole ollut aivan ylipitkät juhlat. Niin nyt on ollut mahdollista huomata että täällähän asun!

Kaipaan vähän mun pohjoisafrikkalaista deittiä Abdel Qaderia. Hän vaikuttaa niin fixulta tyypiltä että en ihan haluaisi päästä hänet vapaaksi. Miesten suhteen olen omiva. Haluan kaikkien koko huomion, ja otan sitä kaikilta niin kauan kuin sitä saa. Tällä hetkellä saan yllin kyllin huomiota, vaikken ole mielestäni kaunistunut yhtään. Rypyt ovat tulleet jäädäkseen. Toisaalta en ole eläissäni oluut yhtä itsevarma kuin nyt. Tämä iso kriisi exän takia on saanut minua hyväksymään liberaaleimman islamin ja sen myötä olen myös alanut arvostaa itseäni laajemmin.

Yksi esimerkki on mun uusi mekko, jonka käytin nyt 23. päivä kun meillä oli 12-tunnin treffit bangladeshilaisen kanssa hänen syntymäpäivänä. Se on tarjoilijatyyppien sexikäs, lyhyt ja myös rintoja paljastava ja tunsin itseni prinsessaksi siinä. Kun olimme kaverin kaverin kahvilassa, niin joku sen tuttu hyvännäköinen eteläeurooppalainen tyyppi otti minusta "salaa" kuvia kun deittini oli vessassa. Yritin olla "huomaamattaa", mutta pieleen meni. En kuitenkaan kysynyt millaisia niistä tuli. Myöhemmin kodikkaassa reggaebaarissa niin sain katseita takapuolen suuntaan. En ole yhtään tottunut liikkuman ton tyylisessä hameessa!

Uuden vuoden juhlat lähestyvät ja ajattelin niissä pukeutua samoihin vaatteisiin. Koska osaan myös laulaa, runoilla ja tanssia, ajattelin että esiintyisin meidän juhlissa. Ensin pitää vain keksiä jonkun aiheen. Ehkä joku helppo olisi omasta elämästä otettu aihe. Hyväksikäyttö. Suhde naimisissa olevan kanssa. Huumeet. Jumalanrakkaus...